Placuszki do lunch boxa | Fit Obserwacja

placuszki

Placuszki do lunch boxa

Serowe placuszki nadziewane owcami, doskonały pomysł na drugie śniadanie do pracy lub szkoły !

Możesz przygotować je nawet rano 😀

Składniki na około 8 placków:

-300g twarogu półtłustego

-łyżka mąki ziemniaczanej

-2 łyżki mąki pszennej ( bez glutenowcy mogą użyć osianej 😉 )

-kilka kropel aromatu waniliowego lub łyżeczka cukru waniliowego

– 4 łyżeczki syropu z agawy

 

Przygotowanie:

Wszystkie składniki wkładamy do miski i miksujemy 😀 Rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni, i przygotowujemy blachę z papierem do pieczenia. Nakładamy placuszki na blachę i dodajemy owoce – dowolne, ja dałam banany, kiwi i borówki bo takie akurat miałam w domu 😉 oprócz owoców możesz również dodać bakalie 😀  Pieczemy 20 min w piekarniku. Odstawiamy na pare mint do ostygnięcia i gotowe !

Pakuj do lunch boxa i leć do pracy ! Smacznegooo 😀

placuszki

Wartości odżywcze (4 placki – zapotrzebowanie na drugie śniadanie dla osoby dorosłej) :

Kcal: 240

Białko: 26g

Tłuszcze: 6g

Węglowodany: 30g

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *