Motywacja

motywacja

Motywacja !

Uprawiasz sport? Może dopiero to planujesz?

Nie odkładaj treningu na później, na jutro, na przyszły miesiąc…

Zadbaj o Siebie i swoją aktywność fizyczną już dzisiaj!

Uprawiasz sport, ale zaczyna brakować Ci motywacji i coraz częściej opuszczasz treningi?

Nie zależnie od tego jaki rodzaj sportu uprawiasz, mając motywacje chętniej pójdziesz na trening.

Jeśli np. biegasz i ostatnim czasem coraz rzadziej udaje Ci się zrobić trening, to znak że potrzebujesz jakiegoś celu. Postaw Sobie celu którym będzie jakiś maraton, wtedy nie będzie już wymówki do odpuszczenia treningu !

Planujesz zacząć ćwiczyć?  

ZACZNIJ KIEDY INNI SZUKAJĄ WYMÓWEK!

Planujesz, planujesz i jak na razie na tym się kończy?

Podejmij wyzwanie 30 dni, najlepiej razem z koleżanką wtedy chęć rywalizacji i dorównywania drugiej osobie będzie Cię motywować! Przez 30 dni wykonujcie ćwiczenia, każdego dnia troszkę wydłużając trening o dodatkowe 10 przysiadów czy pajacyków. Jeśli wytrwasz przez miesiąc, stanie się to w pewnym stopniu już nawyk i będziesz czuła potrzebę zrobienia treningu każdego dnia.

Oczywiście podałam tu typowy przykład:  ,,schudnij do lata” ale takie wyzwanie możemy zrobić również w dziedzinie konkretnych sportów. Możesz zapisać się do drużyny siatkarskiej czy na basen, i tak samo będzie to działać 😉 jeśli zajęcia odbywają się dla przykładu 2 razy w tygodniu a ty chcesz więcej możesz  dodatkowo ćwiczyć w domu ( zapytaj swojego instruktora jakie ćwiczenia możesz wykonywać samodzielnie w domu, by być jeszcze lepszym w danej dziedzinie sportu )

Niektórym pomaga ustawienie sobie motywującej tapety na telefonie, Tapeta z dobrym mottem treningowym lub zdjęciem osoby ćwiczącej na siłowni, dążącej do postawionego sobie celu z pewnością nie da Ci zapomnieć o treningu 😉

Motywacja, motywacja, motywacja!

O motywacji oczywiście będę jeszcze pisać nie raz 😉 ten wpis jest podzielony na kilka części, kolejna już niebawem. Mam nadzieje, że masz ochotę teraz na trening!

3 thoughts on “Motywacja

  1. Teraz motywuję się do uprawiania sportu, ale biegać uhh nie lubię. Nie mam koleżanki do wyzwania na 30 dni. Rok temu kompletnie przestałam ćwiczyć i od tej pory nie mogę się ruszyć 😀 Myślałam, żeby zapisać się na zajęcia na rowerkach, bo to akurat lubię. Myślę, że taka tapeta mi nie pomoże, ale czekam na kolejne wpisy motywacyjne.

    1. Bieganie podałam tylko przykładowo, jak najbardziej ukierunkuj się na sporty które lubisz, zapisując się na takie zajęcia poznasz nowych ludzi 😉 Nawiązując nowe znajomości z osobami uprawiającymi sport na pewno łatwiej będzie Ci się zmotywować 😀 Pozdrawiam Cieplutko i trzymam kciuki !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *