Motywacja cz. 2 | Fit Obserwacja

motywacja

Motywacja cz.2

3..2..1.. Start Motywacja! Start Działanie!

Dzisiaj o tym jak się zmotywować  i wspomagać motywację do działania !

Chcesz schudnąć i mieć piękną figurę? To na co czekasz? Od samego czytania o tym i oglądania treningów niestety nie schudniesz… Musisz dać coś od siebie !

Okej wstałaś? Przebierz się i rozgrzewka, im szybciej zaczniesz tym większe szanse na powodzenie!

Plan jest taki: Od dzisiaj, wygospodarujesz przynajmniej 30 min na trening co drugi dzień , i postarasz się raz w tygodniu eliminować jeden zły nawyk ze swojej Diety!

Postaw Sobie cel trening i konsekwentnie do niego dąż!

Jakie korzyści przyniesie Ci regularny trening?

Oprócz poprawy wyglądu zewnętrznego, poprawi się twoje samopoczucie, zwiększy się pewność Siebie. Regularna aktywność fizyczna przyspieszy metabolizm, zwiększy wydolność organizmu. Uodpornisz się na choroby – silny organizm rzadziej choruje! A  Napięcia i Stres  przejdą wraz z rozpoczęciem ćwiczeń 😉

A przede wszystkim nastąpi wzrost energii życiowej!

No więc sam widzisz ile korzyści 😀

Najlepiej metodą małych kroków, zmniejszymy tym ryzyko zniechęcenia się i idącym za tym niepowodzenia J

-przed każdym treningiem porządnie się rozgrzej

-dostosuj intensywność treningu do swoich fizycznych możliwości

-nie zapominaj o regeneracji po treningu

-znajdź swój autorytet

 

Nie patrz na innych, nie przejmuj się jeśli ktoś skrytykuje twoje zmiany, jeśli będziesz wytrwały w tym co robisz za jakiś czas będzie im wręcz głupio, a ty będziesz triumfować 😉

Jestem pewna, że z odpowiednim nastawieniem na pewno Uda Ci się osiągnąć cel! Trzymam mocno kciuki !

Koniecznie zapoznaj się z pierwszą częścią, którą znajdziesz tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *